Direktlänk till inlägg 21 april 2011

dagen!:)

Av Sofia & Thilda - 21 april 2011 21:15

hey!:-)

idag har det varit en ganska chill dag,

skulle pluggat men nejnej..

så blev att stiga upp tidigt idag för skulle till tandläkaren och spänna min tandställning :b
hem , trodde jag skulle sova men skippade det och hjälpte mamma lite hemma, sen kom min älskade syster så åkte vi och handlade lite grejor,

fick skor, mascara :-)
och så fick jag elize gamla klocka som är så sjukt snygg!:)
och hennes gamla solglasögon:)
asså jag känner att jag äter mycket ;o

nu har vi typ tre ton godis hemma, och jag har redan räknat ut att jag ska få tre påskägg..

asså jag kommer bli tjock känns det som..

men iaf, mamma har beställt en iphone som jag kanske ska få när elize kommer hem från usa!

så överlycklig!

men är inte så lycklig över att min syster åker snart..

au pair i tretton måndader..

asså hur ska jag klara mig?!

men iaf, stack till diellza&remzie en stund, och då hände det grejor.

nu sitter man här, och ska snart diska och sen ska jag ta ett långt mysigt bad och ha mitt egna lilla spa ♥

underbart!:)

bilder kommer på skor, klocka, solglasögon och mascara!:)

senare lr imorgon.. xd

och ni ska se allt godis som står hos oss.

omg

och idag åkte min bästevän Lina Rydén till Berlin. 

alla lämnar mig?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!

fast hon kommer hem på måndag (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)

och elize kommer inte förens den 26 maj 2012..

måste lixom vänta tretton månader :(
men hon kommer i augusti ch vi åker förhoppningsvis bort till sommaren eller runt min födelsedag!:)

nu ska jag fixa lite grejor<3


pussssssssssssssssssssssssssssssssss'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia & Thilda - 5 juli 2011 23:04

börja blogga igen kanske?♥

Av Sofia & Thilda - 30 maj 2011 20:24


hahahah hej folk! säger typ att jag ska börja blogga mer men har jag gjort det?nej xd orkar inte berätta vad som har hänt, men jag har haft jätteroligt dom senaste veckorna:) imorgon är det skolshow, och det kommer bli bäst! nästan.. men än...

<3

Av Sofia & Thilda - 14 maj 2011 20:46


grym dag idag! vakna tidigt, som jag skrev innan och städa.sen blev det att åka först till team sportia med mamma och pappa:)fick nya fotbolls skor , och ett knäskydd för mitt knä :)F50 grön :) sen så stack vi och handlade på maxi, drygt & sen el...

Av Sofia & Thilda - 14 maj 2011 11:11

hey folk!:) lördag vilket är underbart :D fast vet inte vad jag ska göra riktigt :p va med lina igår, vilket va awesome :D imorgon blir det match, och några roliga människor ska kolla :d skriver ett till sen om vad som har hänt under dagen!...

Av Sofia & Thilda - 13 maj 2011 09:09

morgon vilket är härligt, ny dag , nya fina saker som händer:) mamma storstädar så hjälper henne :} ovanligt av mig.. sen blir det att handla med, och köpa knäskydd, inte kul :/ beställa kläder till sommaren (aaaaaaaaaa) och sen springa med...

Presentation

Hey folk!
sofia och mathilda!
bästavänner på 13 år som bloggar!
checka ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

awesome

allt möjligt helt enkelt.

av mathilda.


Ovido - Quiz & Flashcards