Alla inlägg under april 2011

Av Sofia & Thilda - 24 april 2011 10:24

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!:-)

tre påsk ägg, kommer bli mätt på bara halva typ :b

underbar dag?:)

soooooooooooooool,

och så kommer fitt läxan ivägen..

men om man gör det nu, kan man gå ut och steka sen (a)

vill att det ska bli sommar NU!

:D

ingen träning idag, flyttad t imorgon och då kanske det blir GRÄSSSSSSSSSSS :d:d:d:d:d:d:d::d:d:dd::d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
wihu!:)

kanske ut en sväng idag :}

saknar lina ;o

och det finns typ inget att skriva om nu på morgonen men ah :b

så skriver sen :)

puss<3

STUDIEDAG IMORGON (y)

Av Sofia & Thilda - 23 april 2011 10:12

hey!:-)
nyvaken och fin..

idag blir det att hjälpa mamma och pappa med pöskmiddagen!:)

och leta påskägg (A)A(A)(A)(A(A(AAAAAAAAAAAA)A()A(A)()

hihi :)

sen blire väl att sticka ut lr ngt :)

kör ett längre inlägg ikv :d

puss och hoppas alla har sovit gott!:) 

Av Sofia & Thilda - 21 april 2011 21:15

hey!:-)

idag har det varit en ganska chill dag,

skulle pluggat men nejnej..

så blev att stiga upp tidigt idag för skulle till tandläkaren och spänna min tandställning :b
hem , trodde jag skulle sova men skippade det och hjälpte mamma lite hemma, sen kom min älskade syster så åkte vi och handlade lite grejor,

fick skor, mascara :-)
och så fick jag elize gamla klocka som är så sjukt snygg!:)
och hennes gamla solglasögon:)
asså jag känner att jag äter mycket ;o

nu har vi typ tre ton godis hemma, och jag har redan räknat ut att jag ska få tre påskägg..

asså jag kommer bli tjock känns det som..

men iaf, mamma har beställt en iphone som jag kanske ska få när elize kommer hem från usa!

så överlycklig!

men är inte så lycklig över att min syster åker snart..

au pair i tretton måndader..

asså hur ska jag klara mig?!

men iaf, stack till diellza&remzie en stund, och då hände det grejor.

nu sitter man här, och ska snart diska och sen ska jag ta ett långt mysigt bad och ha mitt egna lilla spa ♥

underbart!:)

bilder kommer på skor, klocka, solglasögon och mascara!:)

senare lr imorgon.. xd

och ni ska se allt godis som står hos oss.

omg

och idag åkte min bästevän Lina Rydén till Berlin. 

alla lämnar mig?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!

fast hon kommer hem på måndag (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)

och elize kommer inte förens den 26 maj 2012..

måste lixom vänta tretton månader :(
men hon kommer i augusti ch vi åker förhoppningsvis bort till sommaren eller runt min födelsedag!:)

nu ska jag fixa lite grejor<3


pussssssssssssssssssssssssssssssssss'

Av Sofia & Thilda - 19 april 2011 21:07

grillkväll!

underbar kväll med massa folk:)
tackar alla, måste verkligen göras om!
ja vi äger på att grilla (; 

   
Idag :)
Diellza exakt hela dagen:)
film, skratt, musik, våfflor&pannkakor, och till middag KYCKLINGKORV MED PASTA (aaaaaaaaaaaaaaaa)
okar inte skriva mer :b

puss' 

Av Sofia & Thilda - 19 april 2011 20:35

Heej ;D

Tävlingen gick sådär =)) hahah

i går var man och grillade med sjuktroliga människor :D

Idag var man med Remzie oh Ebba, badade för första gången i år ! hahah Underbart

Nu sitter man och drågar JUSTIN BIEBER heelt UNDERBAAART !!! <3 det finns inget bätttre !!! Guud assså =) <3

Vet inte varför men pallar inte skriva så mycket i dag  :D

Pusss / Sofia

Såå jävla rolig e han ! <3


Av Sofia & Thilda - 18 april 2011 10:45

Lite bilder från matchen :)
#11 är ju bäst då jö (a) 

         

<3

Av Sofia & Thilda - 17 april 2011 22:36

U smile I smile

-boy-     

Av Sofia & Thilda - 17 april 2011 11:23

hey folk!:)

äntligen får ni ett inlägg från mathilda oxå ;)

har inte varit inne på ett bra tag xd 

ursäkta (a)

tiden har varit amazing!


Lina & Jag :)

damp som vanligt :)
och har kommit på att lina är lite höjdrädd, aldrig skrattat så mycket med henne :)
jo en gång ;)
dagarna med henne har varit amazing :)<3
typ fyra dagar i rad :)

men det va inte så kul att få hundskit på armen -.-'

men ändå :)
fågelgungan lömmer jag aldrig lina :)


Volleyboll tunering :) 
Vollyboll tunering med skolan :)
ganska kul faktiskt xd
även om vi kom sist haha :)
till vissa orsaker man a :)sånt är livet höhö :)
men man fick ju se världens snyggaste kille (a)
dregel*


påskpyssel ;)
en fri lektiondag i skolan med bara påskpyssel :)
ganska kul faktiskt :)
och sluta tidigt, efter lunch!
omgomg , kom i samma grupp som världens snyggaste kille va i (a)(a)(a)påskkort, godisägg, staffet och film kunde det bli bättre?:)
och sp va man uppdelade i tre grupper i staffetten, och självklart vann ju vårt lag alla gånger förutom en (a)*stolt* 
sluta tidigt och sen hem & va med lina :)<3
sen var det FOTBOLLSNATT! 
grymt kul asså!
lina hängde med och kollade, amazing är hon:)
så grymt kul med fotbollsnatt asså :)
alla va typ där :)
det är ngt som måste göras om ;o

mina ben va helt fulla med klott och min rygg ;o
FEST!
grymt kul kväll igår!
fest i båtklubben :)
dom flesta va väl där :)
malva och daniella höll i den :)
snabbt stabilt och jättejätte bra ;)
diellza och jag hade grymt kul igår då ja :)
tackar alla för en amazing helg :)

Match :)
Träningsmatch för första gången denna säsongen mot kristiannopel :)
1-1 :)
härligt tjejer, vi har ett sånt grymt bra spel!
älskar er<3
och Madde fick stå för målet :D







kommer inte på så mycket mer som har hänt?:)
lovar att blogga lite oftare nu ;)
och snart blir det lina :)               
    vår folk, när godis smälter i lägenheten så är det vår<3 


Presentation

Hey folk!
sofia och mathilda!
bästavänner på 13 år som bloggar!
checka ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

awesome

allt möjligt helt enkelt.

av mathilda.


Ovido - Quiz & Flashcards